اعلام آمادگی ارتش برای تمدید "شبی در کهکشان ها"

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: ارتش اعلام آمادگی می کند که قادر است در اواسط شهریورماه کار نمایش را برای مرحله دوم شروع نماید.

 

امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی دفاع پرس با اشاره به آخرین وضعیت نمایش عظیم «شبی در کهکشان‌ها» اظهار کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده برنامه «شبی در کهکشان‌ها» برای نمایش یک ماهه طراحی و برنامه ریزی شده بود که از ۲۶ تیرماه تا ۲۵ مرداد انجام شد و یک روز بیشتر از زمان مقرر نیز به اجرا در آمد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با استقبال گسترده‌ای که از سوی مردم برای تماشای این نمایش صورت گرفت و باتوجه به صدوسی هزار نفری که در لیست انتظار برای تماشای این نمایش هستند، مسئولین برای ادامه این نمایش تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در پی درخواستی خواستار تمدید این برنامه با همکاری ارتش شد که ما مراتب را به استحضار امیر «محمدحسین دادرس» رئیس ستاد ارتش رساندیم که مورد موافقت قرار گرفت.

امیر گلفام گفت: با توجه به اعلام سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران که گفته بود مشکل مالی برای اجرای برنامه نداریم، ارتش نیز اعلام آمادگی می کند که قادر است در اواسط شهریورماه کار نمایش را برای مرحله دوم شروع نماید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا